Pakiet aplikacji do Smartfloor - Ćwiczeniówki wczesnoszkolne

  • Kod: 7093
  • szt.
  • Cena netto: 1 100,00 zł 1 353,00 zł

Zbiór zadań wczesnoszkolny zawierający ćwiczenia mające na celu poszerzyć oraz utrwalić wiedzę przyrodniczą ucznia; kształtować umiejętności czytania i pisania, wykonywania obliczeń, usprawnić logiczne i analityczne myślenie, utrwalić ortografię, wzbogacić zasób słownictwa, trenować pamięć i koncentrację, a także percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową.

Ponadto, pakiet aplikacji jest dwujęzyczny - kontent został opracowany pod kątem języka polskiego oraz angielskiego, co umożliwia rozwijanie kompetencji językowych u uczniów. W pakiecie przygotowano ponad 1700 pytań, a zadania matematyczne są generowane losowo w zakresie wybranego poziomu trudności.

To kolekcja szesnastu interaktywnych aplikacji edukacyjnych, obsługiwanych przy użyciu pisaków świetlnych na podłodze interaktywnej z możliwością podziału obszaru pracy na dwie plansze. Aplikacje są atrakcyjną formą zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

 

Dla kogo jest przeznaczony?

Dla dzieci w wieku od 6 lat. Pakiet aplikacji wpisuje się w potrzeby edukacyjne na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Aplikacje są przeznaczone również do wykorzystania podczas zajęć z języka angielskiego dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.

 

Jaki jest cel gry?

Nabywanie nowych doświadczeń u dzieci, poznawanie nowych słów, utrwalanie pisowni trudniejszych wyrazów.  Doskonalenie obliczeń w pamięci odbywa się tutaj poprzez odpowiednio zaprojektowane gry i ćwiczenia.

Skacząca żaba pomaga nam trenować pamięć, pszczoła i biedronka motywują nas do poszukiwania dla nich właściwych ścieżek w labiryntach liczb i kształtów. Pośród kolorowych ilustracji ćwiczymy naszą percepcję wzrokową i umiejętność kategoryzowania postaci, przedmiotów, roślin i zwierząt. Podczas zabawy dowiadujemy się o środowiskach występowania różnych gatunków roślin, zwierząt. Na zegarze odczytujemy godziny i minuty i ćwiczymy zapis czasu na elektronicznym budziku. Arytmetyka jest tutaj pełna kolorów, a wyrazy nie są pustym napisem, bo towarzyszą im ilustracje. Składając wyrazy z sylab, oswajamy się szybciej z czytaniem, zaś grając w memory słowno-obrazkowe utrwalamy szybciej zapis wyrazów.

 

Ponadto, wszystkie aplikacje zostały opracowane również pod kątem języka angielskiego, umożliwiając tym samym edukację językową dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.

 

Autorzy pakietu starali się odpowiedzieć na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku wczesnoszkolnym, koncentrując się przede wszystkim na wspieraniu sprawności intelektualnych, motorycznych i sensorycznych w czasie zorganizowanych bezpiecznych gier i zabaw.

 

Na czym działa?

Aplikacje przeznaczone są na podłogę interaktywną SmartFloor. Obsługiwane są za pomocą pisaków świetlnych. Obszar pracy na podłodze można podzielić na dwie interaktywne plansze, umożliwiając zabawę z aplikacjami większej liczbie dzieci jednocześnie.

 

Pracując z wykorzystaniem aplikacji Ćwiczeniówki wczesnoszkolne, rozwijać można: 

  1. Percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową;
  2. Myślenie logiczne i analityczne;
  3. Pamięć i koncentrację;
  4. Umiejętność czytania i rozumienia;
  5. Zasób słownictwa;
  6. Poprawną pisownię wyrazów; 
  7. Umiejętność porządkowania liczb rosnąco i malejąco w zakresie liczbowym do 100;
  8. Umiejętność odczytywania godzin na zegarze, zapis czasu z formy analogowej na cyfrową;
  9. Sprawność obliczeniową w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia liczb w zakresie 100;
  10. Umiejętność symetrycznego odwzorowania obrazu;
  11. Znajomość różnych gatunków roślin, zwierząt oraz środowisk ich występowania.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
       Zamów w pakiecie

    Antonimy

    Łączenie w pary słów o przeciwnych znaczeniach.

     

    Gra pamięciowa

    Łączenie ilustracji z nazwą poprzez odkrywanie zapamiętanych par kart. 

     

    Kolorowa arytmetyka Działania matematyczne w pamięci w zakresach: 20, 50 oraz 100. 

    Kosze wyrazowe

    Przyporządkowywanie spadających wyrazów do odpowiednich kategorii. 
    Kwiatek matematyczny

    Uzupełnianie równania jedną z czterech podanych liczb. Różne działania w zakresie: 20, 50 oraz 100. 

     

    Liczbowy labirynt

    Wyznaczanie ścieżki po liczbach parzystych lub nieparzystych.  

    Literowa łamigłówka

    Wyszukiwanie wyrazów w zbiorze, które są zbudowane tylko z określonych liter. 

    Miodowy labirynt

    Wyznaczanie trasy po figurach geometrycznych.  

    Obrazy symetryczne

    Tworzenie odbicia lustrzanego zadanego wzoru poprzez nanoszenie kolorów na puste pola. 
    Ortografia Pisownia wyrazów z trudnością ortograficzną. 

     

    Pasujące obrazki Wyszukiwanie wszystkich pasujących obrazków w zbiorze zgodnie z poleceniem. 

     

    Porządkowanie liczb

    Porządkowanie dziewięciu liczb rosnąco lub malejąco w przedziale do 10 lub 100. 
    Ścieżka żaby Odtwarzanie z pamięci sekwencji skoków żaby. 
    Sylabowa układanka Składanie z sylab wyrazu odpowiadającego ilustracji. 
    Synonimy Łączenie w pary wyrazów o podobnych znaczeniach. 

    Zegar


    Zapis czasu z postaci analogowej na cyfrową.